Sursă foto: cugetliber.ro

Municipiul Mangalia, în calitate de beneficiar, a organizat miercuri, 12 iulie 2023, la Clubul Nautic Callatis, un eveniment pentru marcarea finalizării proiectului “Planificare strategică și simplificare a procedurilor administrative în Municipiul Mangalia”, cod SIPOCA 828 / cod MySMIS2014 136064. Acest proiect a fost finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente. Prioritatea de investiții a fost 2.1 – Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală, optimizând procesele orientate către beneficiari, în concordanță cu Strategia de Cercetare și Inovare pentru Smart Specialization (SCAP), numai în cadrul activităților specifice acestui proiect.

Valoarea totală a proiectului a fost de 3.301.070,74 lei, iar valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European a fost de 2.805.910,13 lei. Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național a fost de 429.139,20 lei, iar co-finanțarea eligibilă a beneficiarului a fost de 66.021,41 lei.

Perioada de implementare a proiectului a fost de 36 de luni, respectiv 13 iulie 2020 – 13 iulie 2023.

Obiectivul general al proiectului a constat în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Mangalia prin planificare strategică și simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației pentru cetățeni și implementarea de măsuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) și front-office pentru serviciile publice furnizate, în conformitate cu competențele partajate ale administrației publice locale.

Prezentarea a fost susținută de Dan Ciprian Popa, șeful Serviciului de Management Proiecte din cadrul Primăriei Municipiului Mangalia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.