Simona Halep, eclipsată de Sorana Cîrstea! Jucătoarei de tenis îi merge din ce în ce mai bine de când Simona Halep este suspendată. Iată ce s-a întâmplat cu ea.
Sorana Cîrstea atrage sponsori noi, în timp ce Simona Halep pierde contracte. Revenirea Soranei Cîrstea în Top 40 WTA i-a adus două contracte noi de sponsorizare. Pe echipamentul sportiv al jucătoarei de tenis, pe lângă sigla sponsorului ei tehnic (New Balance), au fost adăugate două logouri noi. Vedeta a semnat un parteneriat cu Emirates Airlines, cea mai mare companie aeriană din Orientul Mijlociu și sponsorul principal al lui Real Madrid, și cu compania de servicii financiare SabioTrade.
Ea a postat deja o fotografie pe contul ei de Instagram în care a etichetat noii ei sponsori.
Sponsorizările oferite sportivelor depind mai mult de aspectul fizic decât de performanțele lor
Vă amintim că, cu ceva timp în urmă, Sorana Cîrstea a dezvăluit un mare secret din lumea sportului. Potrivit spuselor sale, sponsorizările oferite sportivelor depind mai mult de aspectul fizic decât de performanțele lor.
„De exemplu, cele mai bine plătite: americance, chinezoaice, japoneze! Din Japonia e Osaka, de exemplu. Rupe! A fost în ultimii ani cea mai bine plătită sportivă din lume. E piața! Estul Europei nu prea vinde! Nu e același lucru și depinde foarte mult și de tine! Ce vinzi, cum te prezinți! Contează foarte mult și treaba asta.
Eu îmi aduc aminte, de exemplu, când aveam contract cu Adidas! Ei tot timpul, având în vedere că eu arăt binișor pentru o sportivă, îmi spuneau: ‘Mai bine arăți bine și ești Top 20 decât să nu arăți atât de bine și să fii numărul 1!’. Pentru că tu în momentul în care ești Top 20, oricum ești văzut. Ești acolo non-stop, în fiecare săptămână, la fiecare turneu. Și îmi spuneau: ‘Mai bine ești frumușică, Top 10, Top 20, decât mai puțin frumoasă și numărul 1!’. Adică și ei, îți dai seama, că au cotele lor, e o piață”, a declarat ea în cadrul podcastului „La Fileu”.
Simona Halep a pierdut câțiva sponsori
La polul opus, Simona Halep a început să pierdă câțiva sponsori din cauza acuzațiilor de dopaj care i-au fost aduse. De exemplu, Banca Transilvania a refuzat să mai prelungească contractul cu ea.
În noiembrie 2022, contractul, în baza căruia Simona Halep primea, anual, în jur de 200.000 de euro, a încetat. Parteneriatul dintre Banca Transilvania și Simona Halep va putea fi prelungit abia după ce își va demonstra nevinovăția, relatează ProSport. Potrivit sursei citate anterior, jucătoarea de tenis a fost sponzorizată de Banca Transilvania timp de patru ani la rând.
Simona Halep mai are contracte de publicitate cu Nike, Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman și Urban Monkey.