RAJA SA aduce la cunoștința populației că în perioada 30 noiembrie – 3 decembrie, casieriile RAJA și birourile care interacționează cu publicul vor fi închise. Conform reprezentanților instituției, abonații au la dispoziție alternative pentru efectuarea plăților, precum utilizarea contului de client RAJA, transferul bancar sau sistemul de debitare directă. Clienții care nu au acces la soluțiile de plată online pot achita facturile la punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco.
Documentațiile specifice pentru diverse servicii pot fi transmise prin intermediul canalelor de comunicare online disponibile pe pagina web a societății: https://rajac.ro/contact/. În această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuarea serviciilor de alimentare cu apă și tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere. În cazul apariției unor disfuncționalități la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, clienții societății pot apela dispeceratul la numărul de telefon 0241/924, disponibil non-stop. Vă informăm că începând cu data de luni, 4 decembrie, RAJA SA își va relua programul normal de lucru.