Jumătate dintre respondenții din Generația Z și Millennials petrec mai mult timp interacționând cu alte persoane pe rețelele de socializare decât în lumea reală, arată raportul Deloitte Digital Media Trends 2023.

Activitatea preferată de consumatori în mediul online este vizionarea emisiunilor TV sau a filmelor (30% dintre Generația Z și Millennials; 55% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures).

Urmează ascultarea muzicii (26% dintre Generația Z și Millennials; 22% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures) și vizionarea conținutului generat de utilizatori (19% dintre Generația Z și Millennials; 6% restul).

Topul este completat de jocurile video (19% dintre Generația Z și Millennials; 6% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures) și podcasturi (4% dintre Generația Z și Millennials; 2% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures).

Vizionarea de conținut generat de utilizatori câștigă teren

Consumatorii aleg să urmărească acest tip de conținut pentru că este disponibil în mod gratuit (39%), este relevant (35%), poate fi accesat oricând și de oriunde (30%) și oferă mereu ceva nou (28%).

În plus, pentru mulți oameni, creatorii de conținut nu sunt doar surse de divertisment, ci influenceri, de părerile cărora țin cont atunci când acordă încredere unui brand și când iau decizii de cumpărare.

64% dintre cei din Gen Z, 57% dintre Millennials, 41% dintre respondenții Generației X și 16% dintre Baby Boomers și Matures afirmă că sunt mai predispuși să achiziționeze un produs după ce vizionează recenzia unui creator de conținut sau influencer pe care îl urmăresc.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: 85% dintre români au făcut doar achiziții de bază în pandemia COVID-19