Agenţia de turism Eximtur a înregistrat în 2022 o cifră de vânzări de 40 de milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent şi un profit de 1,49 milioane euro şi mizează în acest an pe o cifră de vânzări de 45 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior.

 

Compania românească de călătorii împlineşte în acest an trei decenii de existenţă, timp în care a deservit peste patru milioane de călători şi peste cinci sute de companii pentru călătorii de afaceri, a vândut peste un milion de bilete de avion şi peste două milioane de vacanţe.

”În anul 2022, Eximtur a înregistrat o cifră de vânzări de 40 de milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent şi un profit de 1.490.000 euro şi a deservit peste 150.000 de călători. Capitalurile proprii la 31 decembrie 2022 au depăşit trei milioane de euro”, anunţă compania.

40% din activitatea companiei a provenit din servicii business travel şi 60% din servicii leisure travel. Principalele destinaţii vândute în 2022 au fost: România, Turcia, Grecia, Bulgaria, Egipt, Spania, Germania, Italia, Austria şi Marea Britanie.

”Pentru anul 2023, Eximtur mizează pe o cifră de vânzări de 45 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, bazată în principal pe creşterea vânzărilor, consolidarea echipei şi investiţiile în tehnologie”, precizează compania.

Cine sunt cele 10 ispite masculine de la Insula Iubirii sezonul 7

Agenţia de turism arată totodată că va continua să investească în tehnologie şi digitalizare, vizând diversificarea produselor turistice oferite direct în site-ul companiei. Se vor introduce astfel: o nouă pagină dedicată rezervărilor de pachete combinate avion şi cazare, conform opţiunii clientului, şi o secţiune specială pentru destinaţiile şi unităţile hoteliere tip “Eco Friendly”. De asemenea, Eximtur va investi în continuare în diverse modalităţi de automatizare pentru a simplifica procesele de operare şi a reduce costurile, asigurând astfel sustenabilitate businessului.