Reclama, numită ”Electrificare prematură” sau ”PE”, imită reclame pentru medicamente pentru îmbunătăţirea performanţelor sexuale ale bărbaţilor.

Prezintă proprietari de vehicule electrice discutând problemele pe care le-au avut cu camionetele lor, de la autonomie şi putere insuficiente până la probleme de încărcare şi alte probleme potenţial asociate cu vehiculele electrice.

”Eşti încântat să cumperi un vehicul electric, dar îţi faci griji că te-ar putea lăsa… nemulţumit?. Atunci ai putea fi unul dintre mulţi americani preocupaţi de electrificarea prematură” spune vedeta şi naratorul reclamei, Jason Jones, un comediant cel mai cunoscut pentru activitatea sa la ”The Daily Show with Jon Stewart” şi pentru apariţia în reclamele Budweiser şi Molson.

Reclama lansează versiunea de producţie a pickup-ului electric Ram 1500 REV, care este aşteptat să fie pus în vânzare anul viitor.

Rezervările online pentru pickup-ul electric, care a debutat sub formă de concept în ianuarie, se deschid duminică.

Vehiculul seamănă cu conceptul dar şi cu actualul pickup Ram, care are un motor tradiţional cu ardere internă.

Directorul de marketing al Stellantis, Olivier Francois, care a devenit cunoscut pentru reclamele unice şi bine primite de la Super Bowl, a spus că mesajul principal este că pickup-ul electric Ram poate să nu fie primul de pe piaţă, dar va merita să fie aşteptat în comparaţie cu ofertele actuale.

”Avem o camionetă incredibilă, care este electrică, care poate oferi cu adevărat ceea ce vor oamenii să facă o camionetă, aşa că ”aşteptaţi şi vedeţi” este sensul reclamei. Acesta este argumentul nostru”, a spus el pentru CNBC.

Când Ram electric va ajunge pe piaţă se va alătura unui segment din ce în ce mai aglomerat, dar relativ nedovedit, care include GMC Hummer EV, Rivian R1T, Ford F-150 Lightning şi Lordstown Endurance.

Altele modele, cum ar fi Chevrolet Silverado EV, GMC Sierra Denali şi Tesla Cybertruck, sunt aşteptate să fie scoase la vânzare până anul viitor sau mai devreme.

”Suntem într-o călătorie captivantă de electrificare, în care Ram va DEPĂŞI concurenţa în domeniile care interesează cel mai mult clienţiI: autonomie, sarcină utilă, remorcare şi timp de încărcare”, a spus CEO-ul Ram Trucks, Mike Koval, într-un comunicat.

Înainte de reclama pentru Ram, Stellantis va difuza şi o reclamă de 60 de secunde pentru marca sa Jeep, concentrându-se pe SUV-urile electrice hibride plug-in Wrangler ”4xe” şi Grand Cherokee.

Rexlama pentru Jeep este o reclamă mult mai tradiţională pentru Super Bowl, care prezintă animale care dansează împreună cu jeep-urile electrificate.

Unică este muzica. Reclamă prezintă o versiune remixată a hitului din 1983 ”Electric Boogie”, de Marcia Griffiths. Cântecul, cunoscut şi sub numele de ”Electric Slide”, a fost iniţial înregistrat de regretatul Bunny Wailer în 1976.

Cea de-a 57-a ediţie a Super Bowl, finala campionatului de fotbal american, se va disputa în noaptea de duminică spre luni, între Philadelphia Eagles şi Kansas City Chiefs.

Finala va avea loc pe State Farm Stadium din Glendale, Arizona, nu departe de Phoenix. Din 2006 este arena Arizona Cardinals, franciza NFL a statului. Stadionul State Farm poate găzdui până la 72.000 de spectatori. Super Bowl se va juca acolo pentru a treia oară, după ediţiile din 2008 şi 2015.