Sursă foto: cugetliber.ro

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Mangalia, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Îmbunătățirea managementului în cadrul administrației locale a UAT Municipiul Mangalia”. Acest proiect este finanțat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componența C 10 – Fondul Local, I.1.2 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local) Titlu apel: PNRR/2022/C10/I1.2, Runda, proiect nr. C10-I1.2-503.

Contractul de Finanțare Nr. 145840 a fost semnat în data de 22.12.2022, între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de coordonator de investiții în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, și Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Mangalia, în calitate de beneficiar.

Valoarea totală a proiectului este de 2.929.006,50 lei, din care valoarea eligibilă din PNRR este de 2.461.350,00 lei, iar valoarea TVA aferentă cheltuielilor eligibile din PNRR este de 467.656,50 lei.

Scopul proiectului este să asigure operaționalizarea la nivel teritorial a măsurilor de simplificare prevăzute în Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor. Prin măsurile de tip front-office, se urmărește facilitarea interacțiunii cetățeanului cu municipalitatea, în vederea obținerii de servicii publice cu consum minim de resurse (timp, informaționale, financiare, materiale) din partea cetățeanului. În același timp, măsurile de tip back-office vizează dezvoltarea facilităților suport ale municipalității din cadrul diferitelor compartimente ale instituției, ceea ce contribuie indirect la simplificarea procedurilor administrative pentru cetățeni prin optimizarea proceselor interne și crearea unor instrumente/mecanisme de natură să reducă timpul necesar acestor proceduri. Proiectul se va încheia la data de 22.12.2025.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.