Sursă foto: cugetliber.ro

Reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Constanța vor verifica temperatura apei calde sau a agentului termic la plecarea din punctul termic și la punctul de separare sau delimitare a instalației de furnizare către utilizatori, ca urmare a numeroaselor avarii și întreruperi în furnizarea apei calde.

Dacă temperatura corespunde cu cea declarată în contractul de prestare a serviciilor, înseamnă că furnizorul respectă condițiile contractuale. În cazul în care un consumator reclamă că nu are căldură sau apă caldă, în ciuda faptului că furnizorul respectă temperatura, problema poate fi cu instalația proprie a consumatorului (conducte sau calorifere colmatate). Furnizorii trebuie să informeze consumatorii despre avarii sau întreruperi în furnizarea agentului termic prin intermediul propriului site sau prin mijloace de comunicare în masă.

Potrivit lor, în 2022 au efectuat 14 controale după investigarea unor petiții. În acest an, au verificat temperatura agentului termic în diferite puncte termice care au fost atribuite locuințelor consumatorilor care au reclamat o temperatură scăzută, dar documentul de control nu a fost finalizat încă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.