Campania “Litoralul pentru toți”, așteptată de mulți pentru a se bucura de câteva zile la mare la prețuri reduse, pare să nu corespundă cu realitatea atunci când vine vorba de ofertele hotelurilor. Programul a început, iar prețurile ar trebui să fie mai mici decât în sezon, chiar cu până la 70%.
Cu toate acestea, există o surpriză neplăcută: ofertele de la multe hoteluri nu se potrivesc deloc cu cele prezentate de agențiile de turism. Mai exact, prețurile sunt fie mai ridicate decât cele din program, fie pur și simplu nu există. Până la data de 18 iunie, 25 de hoteluri ar trebui să ofere reduceri la cazare de până la 70% în cadrul programului “Litoralul pentru toți”. Reducerile atrag imediat atenția în agenții. Cu toate acestea, realitatea la hoteluri este complet diferită: prețurile sunt mai mari decât cele prezentate în ofertă, conform informațiilor furnizate de primanews.ro.
Reducerea de 10% nu înseamnă 50% din preț, așa cum este prezentat pe site-ul unei agenții. Și oamenii nu sunt conștienți de această diferență, care este extrem de importantă pentru bugetul lor. Reducerea de 50% ar trebui aplicată prețului din vârful sezonului. Cu toate acestea, agenția are un preț, iar hotelul are altul.
Concluzia este că se face mult marketing. Pe lângă prețurile mai ridicate decât cele prezentate, există și hoteluri care s-au înscris în program, dar care încă sunt închise.