Klarna, rețea globală de plăți și destinație de cumpărături bazată pe inteligență artificială, se lansează pe piața locală. Românii pot accesa serviciul de plată în rate „Pay in 3”.

Ppțiunea „Pay in 3” oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și împărți plata în 3 rate fără dobândă și comercianților ocazia de a veni cu opțiuni de plată flexibile către clienți.

Printre brandurile disponibile prin aplicația Klarna se numără ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot, Footshop, mai multe urmând să se lanseze în lunile următoare.

În acest moment, 2 din 3 utilizatori Klarna sunt mileniali sau Gen Z, 1 din 6 comenzi plasate prin aplicație sunt de la noi clienți ai brandului. Mai mult, 85% dintre românii care folosesc internetul cumpără online cel puțin o dată pe lună.

Potrivit unui studiu realizat de Klarna, 45% dintre români preferă un serviciu de plată în rate fără dobândă, de tipul Buy Now Pay Later, pentru achizițiile mai scumpe.

Klarna este disponibilă pe 22 de piețe, în ultimii ani extinzându-se în Grecia, Cehia și Polonia, cu peste 500,000 de business-uri și mai mult de 150 de milioane de consumatori la nivel global.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: PayPoint a lansat propria aplicație mobilă de plăți