”Am rămas surprinşi să vedem oamenii la treabă încă din primele zile ale noului an. Aşa că tragem speranţe că turcii de la Alsim Alarko vor reuşi să se regrupeze şi să-şi concentreze eforturile pe sectoarele care le-au rămas de executat, după ce în penultima zi din 2023 au deschis tronsonul DN6-DN5”, au transmis, luni, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.
Aceştia apreciază că ”este fezabil să circulăm între DN5 şi DN4 în luna martie şi din DN4 până în A2 în mai-iunie, adică la vreo 8-9 luni întârziere faţă de termenul contractual, octombrie 2023”.
”Inaugurarea la sfârşit de mai sau început de iunie 2024, înainte de sezonul estival, ar fi o gură de oxigen la propriu şi la figurat atât pentru bucureşteni, mai ales dacă folosesc sau intersectează DNCB des, cât şi pentru cei aflaţi în tranzit regional şi de lung parcurs”, a mai transmis asociaţia.