Retailerul român de optică Lensa anunţă o creştere de 70% a cifrei de afaceri în 2022, faţă de 2021, de peste 134 de milioane de lei. Compania a împlinit 10 ani de activitate, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei în perioada mai 2013 – decembrie 2022.

 

”Retailerul român de optică Lensa inaugurează 10 ani de activitate, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei în perioada mai 2013 – decembrie 2022. În 2022, Lensa a consemnat o creştere a cifrei de afaceri de 70% faţă de 2021, ajungând la venituri totale de peste 134 de milioane de lei”, anunţă compania.

Compania deţine un magazin online şi o reţea de 48 de showroomuri în 25 de oraşe din ţară.

Investiţiile în dezvoltarea reţelei de magazine au ajuns în prezent la circa 5,5 milioane de euro. În ultimul an, Lensa a adoptat o strategie de expansiune accelerată, astfel că în perioada ianuarie 2022 – aprilie 2023 compania a deschis un număr record de 33 de unităţi.

„La aniversarea a 10 ani de Lensa, ne uităm cu bucurie în spate, pentru că ştim că am reuşit să schimbăm în bine vieţile a sute de mii de români. Bilanţul aniversar arată că ne-am îndeplinit cu succes obiectivul cu care am pornit la drum la începuturi, acela de a le oferi românilor 1 milion de consultaţii gratuite. Lensa a consemnat o creştere spectaculoasă în ultimii ani în România”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.

Inflaţia preţurilor la alimente va începe să se atenueze în semestrul doi din 2022

În cei 10 ani de existenţă, Lensa a oferit peste 1,1 milioane de consultaţii optometrice gratuite şi a înregistrat 1,5 milioane de comenzi, servind aproximativ 750.000 de clienţi.