Jumătate din români postează cel puțin o dată pe săptămână pe rețelele sociale și 30% dintre aceștia, folosesc filtre sau aplicații de editare pentru conținutul publicat pe social media, acest obicei fiind mai frecvent în rândul tinerilor între 18-34 ani.

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe aceste platforme, în timp ce 30% publică săptămânal, arată un studiu Reveal Marketing Research.

Bărbații sunt mai activi zilnic decât femeile (20% față de 15%), iar 76% dintre reprezentanții generației Z (18-24 ani) și 59% dintre tinerii între 25-34 ani postează cel puțin o dată pe săptămână (comparativ cu 48% total eșantion).

Fotografiile împreună cu alte persoane (partener, prieteni, colegi etc.) sunt postate de 35% dintre utilizatori, fiind mai populare în rândul tinerilor între 18-24 ani (69%) și 25-34 ani (46%). Story-urile sunt utilizate de 26% dintre români, fiind mai frecvent postate de femei (30%) comparativ cu bărbații (20%), în timp ce articolele și postările informative (26%) sunt preferate în mod special de persoanele între 45-55 ani (35%).

Selfie-urile sunt utilizate în proporție de 21% la nivel general, însă acestea sunt extrem de populare în rândul tinerilor. Astfel, 76% dintre cei între 18-24 ani și 31% dintre cei între 25-34 ani postează selfie-uri. Reels-urile și videoclipurile au o pondere similară, de 21%, în preferințele generale ale românilor.

Citește mai mult pe moneybuzz

Articolul Jumătate din români postează cel puțin o dată pe săptămână pe rețelele sociale apare prima dată în Pedagoteca.