Sursă foto: Primăria Constanța

Serviciul Autorizare Activități Economice din Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că în perioada 22.05 – 24.05.2023, între orele 08:30 – 16:30, se vor depune documentații pentru atribuirea de amplasamente temporare în Stațiunea Mamaia, în zonele publice, pentru desfășurarea de activități pe durata sezonului estival 2023. Depunerea documentațiilor se va face la Centrul de Informare pentru Cetățeni, situat în Bd. Al. Lăpușneanu nr. 116C, incinta City Park Mall, etaj I, aripa nouă.

Activitățile care pot fi desfășurate includ:

  • Comercializare baloane în zonele Cleopatra – Azur, Hotel Victoria – Melody, Complex Castel – Hotel Iaki, Hotel Modern – Hotel Golden Tulip, Sat Vacanță.
  • Activități fotografice în zonele Vila Cosena, Hotel Mercur, Hotel Aurora, Hotel Victoria, Hotel Histria, pasarelă pietonală Perla.
  • Realizare și comercializare tablouri și caricaturi în zonele Hotel Perla, Hotel Flora, Melody, Bar Orient, Hotel Pelican, Hotel Victoria, Butoaie.
  • Observații astronomice în zonele Hotel Iaki, Hotel Victoria, restaurant Promenada, Hotel Tomis.
  • Comercializare carte în zonele Hotel Iaki, Hotel Victoria, Hotel Modern (aceasta activitate se va desfășura în tonete de tipul specificat în fotografia atașată).

Documentațiile necesare includ:

  • Cerere tip.
  • Certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului.
  • Actul constitutiv al societății sau actul emis de Oficiul Registrului Comerțului pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, care să conțină codul CAEN specificat pentru obiectul de activitate solicitat.
  • Pentru activitățile fotografice, se vor depune fotografii cu panoul utilizat pentru realizarea fotografiilor.

Perioada de funcționare a amplasamentului va fi de minim 90 de zile lucrătoare. Operatorii economici pot depune cereri pentru două sau trei amplasamente, dar li se va aproba doar un singur amplasament în ordinea cronologică a depunerii cererii.

Atribuirea amplasamentelor se va face în funcție de obiectul de activitate și zonă, în ordinea cronologică a depunerii cererii, cu condiția îndeplinirii cerințelor și condițiilor menționate în anunț.

În cazul în care operatorul economic nu îndeplinește cerințele anunțului, atribuirea amplasamentului se va face în ordinea depunerii cererilor până la epuizarea amplasamentelor.

Taxele pentru utilizarea temporară a locurilor publice (pentru fiecare amplasament) vor fi cele specificate în H.C.L. nr. 614/27.12.2022 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2023, conform Anexei nr. 8.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.