În primele 4 luni ale anului House of Ads a gestionat prin toate componentele sale de business bugete de advertising online de peste 500.000 euro. House of Ads este un hub de advertising în care se realizează un sharing permanent de clienți și resurse între membrii săi, care au generat de la începutul anului un business de aproximativ 100.000 euro.

Înființată de Cristian-Florin Cozmîncă şi Tudor Alexandru Rădăcineanu, House of  Ads are la bază o școală de advertising, care acționează ca o pepinieră de comunicatori, de unde agenţiile îşi pot angaja freelanceri, freelancerii îşi pot găsi clienţi, iar clienţii îşi pot găsi agenţie sau freelanceri cu care să lucreze.

Școala de advertising se adresează atât studenților care vor să învețe concret ce înseamnă meseria de comunicator, dar și specialiștilor, freelancerilor sau antreprenorilor din diverse domenii care vor să își aprofundeze skill-urile sau să își facă upgrade la noile tehnologii de comunicare, din zona online.

“Inițial am pornit acest proiect pe coordonate educaționale, noi având nevoie în agenție de oameni calificați la un anumit standard, pe care piața nu-i putea oferi. De asemenea, am fost motivați de dorința de seta noi standarde de calitate și de înțelegere a fenomenului comunicării atât de către specialiști, dar și de către beneficiarii finali. În prezent avem zeci de cursanți care sunt activi în piață și care colaborează între ei pe toate coordonatele de activitate ale unei agenții clasice de comunicare: strategie, creație, copywriting, implementare și gestionare campanii de marketing și sales, producție etc”,  explică Tudor Alexandru Rădăcinenu, partener House of Ads.