Ferrari a raportat marţi o creştere de 7% a profitului operaţional în al treilea trimestru, chiar şi în contextul unei uşoare scăderi a livrărilor de maşini, datorită unei oferte de produse mai valoroase şi cererii crescute pentru personalizare, transmite CNBC.

În perioada iulie-septembrie, producătorul italian de maşini de lux a înregistrat un profit ajustat înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) de 638 de milioane de euro, în linie cu aşteptările analiştilor de 635 de milioane de euro, conform unui sondaj Reuters.

Acest rezultat a fost susţinut de cererea pentru modelul exclusiv Daytona SP3, cu un preţ de 2 milioane de euro, şi câteva vânzări ale modelului 499P Modificata, destinat exclusiv circuitelor, care costă 5,1 milioane de euro.

În ciuda rezultatelor solide, acţiunile listate la Milano au scăzut cu 3,3% după publicarea datelor, deoarece compania nu a actualizat prognozele financiare pentru întregul an, menţinând aşteptările anterioare de creştere a EBITDA ajustat la cel puţin 2,5 miliarde de euro.

CEO-ul Benedetto Vigna a subliniat încrederea companiei de a atinge aceste obiective şi a adăugat că Ferrari beneficiază ”de o vizibilitate excepţională a comenzilor” până în 2026.