Cele două nume uriașe ale divertismentului și sportului au anunțat un parteneriat inovator, care va uni lumea magică a lui Mickey Mouse cu adrenalina curselor celor mai rapide mașini din lume.

 

Conform declarațiilor oficiale, această alianță urmărește să combine creativitatea, inovația și pasiunea pentru spectacol ale celor două branduri legendare:

„Această colaborare cu Disney va aduce o nouă dimensiune de magie fanilor noștri, introducând universul «Mickey Mouse & Friends» în lumea Formula 1 și invers. Este un pas perfect în strategia noastră de a ne extinde dincolo de sport, atingând un public mai larg“, a explicat directorul comercial al Formulei 1, Emily Prazer.

Inițiativa va include lansarea unor experiențe unice, conținuturi exclusive și articole promoționale la nivel global, cu detalii ce vor fi dezvăluite în următoarele luni.

Statisticile arată că Formula 1 atrage un public din ce în ce mai tânăr, cu peste patru milioane de copii între 8 și 12 ani urmărind cursele în mod regulat în Europa și SUA. De asemenea, peste jumătate dintre fanii de pe TikTok și 40% de pe Instagram au sub 25 de ani, ceea ce face această parteneriat extrem de atractiv pentru ambele părți.

„În timp ce celebrăm aproape 100 de ani de povesti magice cu ‘Mickey Mouse & Friends’, această colaborare cu Formula 1 ne oferă șansa de a uni două lumini ale divertismentului, inventând produse memorabile pentru fani“, a adăugat președintele Disney Consumer Products, Tasia Filippatos.