Ministerul Educaţiei a precizat că cererile de înscriere în învăţământul primar se vor transmite online sau se vor depune la unitatea de învăţământ în perioada 3 – 18 mai.

 

Potrivit sursei citate, în aceeaşi perioadă vor fi depuse/transmise şi celelalte documente necesare pentru înscriere: actul de identitate al părintelui/al tutorelui legal, dacă este cazul, document din care rezultă modul în care se exercită autoritatea părintească şi unde este stabilit domiciliul minorului, certificatul de naştere al copilului, recomandarea de înscriere în clasa pregătitoare (pentru copiii care împlinesc 6 ani perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2023 inclusiv).

Vezi și Înscrierile la Bac 2022, sesiunea de toamnă, azi 18 iulie. Află de ce acte ai nevoie și calendarul

„În cazul înscrierii la o altă unitate de învăţământ decât şcoala de circumscripţie, sunt necesare şi documentele care atestă îndeplinirea criteriilor generale, respectiv a criteriilor specifice de departajare. Criteriile generale de departajare sunt disponibile şi pe cererea-tip de înscriere. Criteriile specifice de departajare sunt comunicate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ”, susţine aceeaşi sursă.

Ministerul Educaţiei afirmă că părintele poate opta pentru înscrierea copilului la şcoala de circumscripţie în situaţia în care copilul nu este înscris la şcoala solicitată, din lipsă de locuri libere, prin bifarea acestei opţiuni în cererea-tip de înscriere.

Articolul Cererile de înscriere în învăţământul primar, transmise online sau la unitatea de învăţământ între 3 – 18 mai apare prima dată în Pedagoteca.