CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea de a-și plăti taxele și impozitele către instituțiile publice înrolate în platforma Ghiseul.ro cu ajutorul aplicațiilor de Mobile Banking și Internet Banking.
“CEC Bank oferă, prin platformele de Mobile Banking și Internet Banking, acces direct la situaţia taxelor și impozitelor datorate către autorităţi, prin interogarea informațiilor din platforma Ghişeul.ro, și permite, astfel, achitarea acestora pe parcurs 100% online. Taxele şi impozitele locale – precum cele pentru terenuri şi clădiri, cele auto, dar şi amenzile – se pot plăţi cu un simplu click, sumele datorate fiind afişate defalcat, sub formă de listă. Foarte important – CEC Bank nu percepe comisioane pentru plăţile de taxe, impozite şi amenzi prin Mobile Banking și Internet Banking”, a declarat Mugur Podaru, Director al Direcției Operațiuni la Distanță, CEC Bank.
Vezi și CEC Bank anunță comisioane zero pentru două pachete bancare
Pentru a putea beneficia de acest serviciu trebuie să dețineți un cont validat în sistemul Ghișeul.ro. Pe baza Codului Numeric Personal (CNP) al oricărui deținător de cont, existent în baza de date CEC Bank și preluat automat de aplicațiile de Mobile Banking sau Internet Banking ale băncii, se interoghează informațiile existente în sistemul Ghișeul.ro. În acest fel, clienții pot alege să plătească total sau parțial sumele datorate. În situația achitării taxelor și impozitelor înainte de 31.03.2025, clienții beneficiază de o reducere de până la 10%.
În cazul în care cineva nu deține cont pe Ghișeul.ro, acesta poate fi deschis și prin intermediul platformelor de Mobile Banking și Internet Banking ale CEC Bank.
Despre CEC BANK
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 93,23 miliarde de lei, la sfârșitul semestrului I 2024.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Despre Grupul CEC BANK
Grupul CEC Bank a luat ființă prin preluarea, la data de 27.07.2023, de către CEC BANK S.A., a pachetului majoritar de acțiuni (99,993%) al Fondului de Garantare a Creditului Rural – I.F.N. S.A. (FGCR), alături de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale.
FGCR are ca obiect principal de activitate asumarea de angajamente de garantare şi emiterea de garanţii pe seama fondurilor publice, a surselor proprii şi a oricăror alte surse pentru credite şi alte instrumente de finanţare care pot fi obţinute de persoane fizice şi juridice – producători agricoli şi procesatori de produse agro-alimentare, pentru realizarea producţiei agricole, stocarea / procesarea produselor agricole şi realizarea obiectivelor de investiţii în aceste domenii. FGCR acordă garanții pe seama surselor puse la dispoziție de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și în condițiile stabilite printr-o serie de acte normative. Detalii se regăsesc pe website-ul FGCR – https://fgcr.ro/ .