Sursa foto: cugetliber.ro

Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța informează că, pentru obținerea documentelor din arhivele Direcțiilor Primăriei Municipiului Constanța și ale SPIT Constanța, inclusiv pentru eliberarea urgentă a unor documente, sunt aplicabile anumite taxe conform Anexei nr. 11 la HCL nr. 339, care stabilește impozitele și taxele pentru anul 2024. Aceste taxe sunt:

Taxă de căutare și transmitere documente: 15 lei/document.

Taxă pentru eliberarea certificatului de stare materială: 15 lei.

Taxă pentru eliberarea actelor în regim de urgență: 25 de lei/act. (Aceasta se aplică pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală sau altor documente existente în arhiva instituției în termen de 24 de ore, și pentru informațiile care necesită formularea unui răspuns în termen de 15 zile.)

Taxele pot fi achitate prin una dintre modalitățile de plată disponibile, care sunt prezentate pe site-ul www.spit-ct.ro, la secțiunea SERVICII ONLINE/MODALITĂȚI DE PLATĂ, sau prin virament bancar în contul RO46TREZ23121360206XXXXX, cu beneficiarul Primăria Municipiului Constanța și codul fiscal 4785631.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.