În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Constanța organizează o dezbatere publică referitoare la proiectul de act normativ: „Proiect de hotărâre pentru aprobarea documentației necesare delegării de gestiune prin concesionare a serviciului public de prestare a serviciilor și activităților necesare exploatării și întreținerii cimitirelor publice ce aparțin domeniului public al municipiului Constanța, precum și a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului de administrare a cimitirelor publice din municipiu”.
Întâlnirea este programată pentru data de 02.10.2024, ora 15:00, și se va desfășura fizic în sala „Remus Opreanu” a Palatului administrativ de pe bd. Tomis nr. 51, municipiul Constanța.
Ordinea de zi a evenimentului include: deschiderea întâlnirii; prezentarea concisă a motivației și a proiectelor de acte normative propuse pentru dezbatere; prezentarea verbală a propunerilor de modificare a proiectului de act normativ de către participanți; închiderea întâlnirii.
Participanții care doresc să prezinte verbal propunerile lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziție cinci minute pentru prezentare.
Confirmarea participării se poate face prin e-mail la servicii.publice@primaria-constanta.ro sau telefonic la 0241/488180, cu contact Roxana Moșora și Valentina Constantin, până la 01.10.2024, ora 16:00.
Sunt invitați să participe, în limita locurilor disponibile, toți cei interesați: persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, societăți comerciale, reprezentanți ai instituțiilor publice și ai presei.
Documentația aferentă proiectelor de acte normative include:
Studiul de fundamentare și oportunitate privind delegarea de gestiune a serviciului public pentru cimitirele municipiului Constanța (Anexa 1);
Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului de administrare a cimitirelor publice (Anexa 2);
Caietul de sarcini pentru delegarea de gestiune prin concesiune pentru cimitirele: Anadalchioi, Central, Constantin Predescu, Baba-Novac (Municipal), Palazu-Mare și Viile Noi (Anexa 3);
Contractul de delegare prin concesiune pentru prestarea serviciilor necesare exploatării și întreținerii acestor cimitire (Anexa 4).
Documentația poate fi consultată:
pe site-ul Primăriei Municipiului Constanța, www.primaria-constanta.ro, la secțiunea „Transparență decizională”, și la sediul primăriei pe bd. Tomis nr. 51;
proiectele de acte normative pot fi obținute în copie, pe baza unei cereri depuse la Serviciul Gestionare Cimitire.
„Precizăm că propunerile prezentate în cadrul dezbaterii publice pentru proiectele de acte normative vor fi făcute publice prin publicarea minutei acestei întâlniri, fiind parte a procesului dedicat transparenței decizionale.
În cazul în care nu doriți ca numele dumneavoastră să fie asociat cu aceste propuneri în cuprinsul minutei, vă rugăm să menționați în cuprinsul e-mailului de confirmare a participării faptul că doriți ca aceste date să fie anonime. Toate propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare atât cele depuse până la data de 28.07.2024, cât și cele prezentate cu ocazia dezbaterii publice vor fi publicate pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Constanţa, link https://primaria-constanta.ro/pagina-pmc/informatii-de-interes-public/transparenta-decizionala/informare-si-consultare-publica”, precizează sursa citată.