Florin Porojan, CEO Franke România, a vorbit, într-un interviu exclusiv la Gala Aniversară de 25 de ani a Camerei de Comerț Elveția-România (CCE-R), despre relațiile de business dintre România și Elveția, dar și despre un produs inovativ pe care Franke l-a prezentat de curând.
„În primul rând, la mulți ani Camerei de Comerț Româno-Elvețiene. Fac lucruri minunate. Felicitări cu această ocazie pentru aniversarea celor 25 de ani. Într-adevăr, ca orice firmă elvețiană care se respectă, inovația este cuvântul nostru de bază, cuvântul care ne definește. Am prezentat, în această seară, un produs cu adevărat inovator: o simplă baterie care poate scoate apă caldă, apă rece, filtrate, apă la temperatura camerei filtrată, sifon cu două tipuri de concentrație de gaz și apă fiartă la patru tipuri de temperaturi, mai ales pentru iubitorii de ceai, care știu foarte bine că orice tip de ceai are nevoie de o temperatură. Acest aparat are capacitatea să le ofere toate aceste lucruri, doar printr-o apăsare”, a declarat Florin Porojan, CEO Franke România.
Florin Porojan a vorbit și despre momentul în care Franke a venit pentru prima dată în România și ce a însemnat asta pentru români.
„Aș putea adăuga că prima bucătărie adevărată în România a început cu Franke. A avut cel puțin un produs Franke. De la chiuvetă, de la baterie, cuptor, plită, hotă. Majoritatea bucătăriilor din România au cel puțin un produs Franke în componență. Franke înseamnă un etalon în zona de bucătării de calitate. Vrei o bucătărie de calitate? Te poți adresa Franke, care este trendsetterul în acest domeniu și îți poate asigura orice ai nevoie integrat: culoare, design, funcționalitate. Tot ce ai nevoie într-o bucătărie, cum niciun alt brand nu are pe piața din România”, a mai precizat CEO-ul Franke România.
CEO-ul Franke România a rezumat și relațiile de business dintre România și Elveția.
„În primul rând, elvețienii sunt un popor foarte corect, cu un management foarte corect. În condițiile în care interesul de business primează și, în același timp, ai grijă și de oamenii din jur, cultura organizațională este o valoare a grupului Franke, lucrurile nu au decât să funcționeze, ținând cont de calitatea produselor pe care Franke este capabil să le producă de peste 100 de ani. Ținând cont de seriozitatea abordării firmelor elvețiene, cred că vor avea o cotă de piață mult mai mare, în top 5 fără probleme. Românii sunt muncitori, elvețienii vin cu invenție, cu know-how, deci sunt create premisele ca relațiile să se dezvolte”, a mai explicat Florin Porojan.





