Emanuel Popa, CEO Pronat, a vorbit, într-un interviu exclusiv la Gala Aniversară de 25 de ani a Camerei de Comerț Elveția-România (CCE-R), despre piața produselor bio din România, dar și despre o apă care izvorăște din Munții Rodnei și care străbate zăcăminte de aur și argint înainte de a ieși la suprafață.
„Noi, Pronat, avem în portofoliu circa 3000 de produse. Între toate aceste produse, în special produse care susțin sănătatea, produse bio românești și din import, unele doar ca reprezentanță de branduri, alte produse procesate de noi sub brandul propriu Pronat – peste 500 de produse din categoria aceasta – între toate acestea se remarcă unul, și anume apa. Apa noastră, denumită D’ora Gold & Silver Water sau apa cu aur și argint, este o apă care izvorăște din partea de sud a masivului Munților Rodnei, dintr-o zonă pură din punctul de vedere al poluării, fără industrializare. Acest izvor din care noi îmbuteliem apa se remarcă printr-o puritate de excepție a apei, printr-un gust foarte bun, printr-un conținut modic de minerale. E catalogată ca apă oligominerală și ceea ce o face cu adevărat specială este conținutul de coloizi de aur și argint în compoziția apei, la modul natural. În inima munților, pe unde călătorește izvorul subteran, înainte de a ajunge la suprafață, apa străbate diferite roci, diferite șisturi, și se încarcă cu diferite minerale înainte să iasă la suprafață. Cel mai probabil, străbate în acea zonă și unele zăcăminte de aur și argint, motiv pentru care culege în călătoria ei și aceste două elemente sub formă de coloizi”, a declarat Emanuel Popa, CEO-ul companiei Pronat.
Totodată, Emanuel Popa a vorbit și despre segmentul de produse bio din România.
„Aș spune că acum 15 ani, când am început acest business, am fost printre puținii pionieri din România care au crezut în viitorul acestui segment. Cu 15 ani în urmă, când nu se știa nimic despre bio, toată lumea confunda bio cu natural, produsul convențional cu produsul certificat. Abia câțiva ani mai târziu s-a reglementat și în România conceptul de bio și am văzut în tot acest timp o creștere a pieței de la an la an, pe măsură ce populația devine mai informată, conștientizează mai mult nevoia de alimentație sănătoasă și ține la sănătatea proprie, și piața este într-o continuă creștere. Cum vedem următorii 15 ani? Mai mult decât o creștere a ceea ce a fost în primii 15 ani”, a mai explicat Emanuel Popa.





