Proiectul este realizat în colaborare cu fintech-ul italian Conio și se adresează membrilor Ferrari Hyperclub, o comunitate restrânsă de 100 de colecționari dedicați competițiilor de anduranță. Tokenul digital „Ferrari 499P” va putea fi utilizat în cadrul licitațiilor private din interiorul clubului și va deveni activ odată cu debutul sezonului 2027 al Campionatului Mondial de Anduranță.

”Este o modalitate de a consolida sentimentul de apartenență al celor mai loiali clienți”, a declarat Enrico Galliera, director comercial și de marketing al Ferrari, conform News.ro. Inițiativa marchează un pas strategic prin care brandul dorește să se conecteze cu noua generație de antreprenori din domeniul tehnologic și al inteligenței artificiale, tot mai prezentă în ecosistemul cripto.

Ferrari a început din 2023 să accepte plăți în Bitcoin

De asemenea, acceptă și Ethereum și USDC pentru automobile în Statele Unite, urmând să extindă această facilitate în Europa anul următor. În acest context, Conio se află în proces de obținere a licenței conform regulamentului european MiCA privind activele digitale.


”Potențialul de dezvoltare este uriaș”, a spus Davide Rallo, strateg fintech al Conio, remarcând că Bitcoin a înregistrat o creștere de aproximativ 60% în ultimele 12 luni, pe fondul revenirii interesului pentru sectorul cripto, susținut inclusiv de președintele american Donald Trump.